יום שבת, 7 ביוני 2014

מפגש אחד- חמש נשים- חמישה אהילים

בוקר שישי. מנהלת חטיבת ביניים, מעצבת פנים, אשת יחסי ציבור, מאמנת מקצועית ומעצבת תיקים עם טעם משובח, הגיעו אלי הביתה לבוקר של יצירה. על הפרק סדנת אהילים.

נתחיל מהסוף - מוכן לתליה! אבל גם על רגל הוא ירגיש בנוח- יכול לשמש כתאורת חדר, או מנורת קריאה, או כתאורת אווירה לפינה חשוכה .. במקרה הזה האהיל עוצב מבד כותנה המכונה "במשיכת מכחול" 



שולחן אחד ארוך - הרבה בדים - הכל מוכן לקראתן 









תוצאות יש - והן ממש יפות!



עוד לפני היצירה ... סדנה בכלל, זה קודם כל מפגש- של חברות- קולגות מהעבודה- משפחה- או נשים אקראיות שתמיד יש להן מכנה משותף.

כשחשבתי על סדנה שתתאים לכותונת היה ברור לי שסדנת אהיל בד זה MUST  - היא מהנה, לומדים טכניקה שניתן לשחזר אותה לבד והכי נחמד שכל אחד יכול להתחבר לסגנון בד שמתאים לו. עוד לפני המפגש אני מבקשת מהמשתתפים, לתכנן מראש לאיזה פינה בבית או במשרד האהיל מיועד. המפגש מתחיל בבחירת הבד- כאן יש אלמנטים של עיצוב והתאמת צבעים. אבל אני מאמינה גם בבחירה אינטואיטיבית, של אותו הבד ש"קורץ" לנו מרחוק. אחרי שבוחרים מתחילים ביצירה. אחרי שעתיים (פלוס מינוס) כל אחת אוחזת באהיל מעוצב שיצרה בעצמה. גאווה :) 

תודה (מימין)  לטלי, מאיה, אורית, דנה ודינה היה מושלם אתכן.


תגובה 1:

  1. The workshop was one of the best things I did in the last time. It was fun and fulfilling and who would believe that in an hour and a half I will come out with a real lamp shade made out of that amazing indian summer fabric.
    Plus it is always great to be in Hagar's company :)
    Thank you!

    השבמחק