יום שבת, 2 ביולי 2016

שאריות בדים.. לא מה שחשבתם

אם עד עכשיו חשבתם, שאת שאריות הבדים שלכם תביאו לגן וככה יסגר העניין. תנו לי לתת לכם עוד רעיון.

זה התחיל מזה שנורא רציתי להכין ספסל. כזה מינמילסטי מרגלי עץ טבעי, פלטה ספוג וכיסוי בד בגוונים טבעיים - סטייל יפני. נשמע פשוט לא?

אז זהו, זה לא היה פשוט, זה היה ארוך ...

עד שמצאתי את החלקים להרכבת הספסל והדרך לחיבור הרגליים שלא יזוזו - 
לפי חוקי הנגרים נכשלתי במשימה. כי, נניח לקפוץ על הספסל שלי לא הייתי ממליצה, אבל כקישוט בחדר שינה הוא פיקס!

מאיה יוגב מומחית התפירה,  עזרה לי בכל נושא התפירה של הטלאים. לקח לי עוד יובלות לצלם את הספסלון הזה אבל אחרי המון זמן אני מביאה אותו אליכם...

זאת לא הדרכה זאת השראה.










מה שיצא טוב מכל הפרויקט הזה.. בנוסף לספסל חמוד.. 
למדתי לקדוח, לחבר מברגה, להבריג ברגים ולהוציא ברגים אחרי שהוברגו .. כן, לא הכל הלך חלק.

אבל מאיה ואני מרוצות מהתוצאה.

במה השתמשתי בהכנת הספסל:
4 רגליים מעץ שהן בעצם שאריות שנתנו לי בנגרייה
1 פלטה  מעץ עובי 1 ס"מ שחתכו לי לפי מידה 80/35
1 ספוג לבן גובה 10 ס"מ מנחלת בנימין שחתכו לי לפי מידה 
שאריות בדים
אקדח סיכות לעבודת הרפדות
8 זויות ברזל לחיבור הרגליים
ברגים קטנים
ואינטואיציה..

אפשר גם לקחת ספסל או שרפרף קיים, להוסיף ספוג ולרפד.

להתראות ,
הגר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה